Πώς κάνεις τους εργαζόμενούς σου μέρος της ανάπτυξης της επιχείρησης;
Η διαχείριση μιας εταιρείας αλλά ταυτόχρονα και των εργαζομένων της είναι αδιαμφισβήτητα ο πιο σοβαρός ρόλος για την ανάπτυξη της εταιρείας. Ο ρόλος αυτός αναλαμβάνει την ευθύνη της ανάπτυξης της εταιρείας, της επίτευξης του στρατηγικού πλάνου αλλά ταυτόχρονα και της εξέλιξης των ανθρώπων που την απαρτίζουν.
Μήπως όμως οι άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό εφόδιο για την ανάπτυξη της εταιρείας;
Πόσο όμως συχνά επενδύουμε στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού μας;
Και τελικά πώς αξιοποιούμε θετικά τους εργαζόμενους εξελίσσοντας τους;
Είναι σημαντικό να αφιερώσεις ουσιαστικό χρόνο με κάθε εργαζόμενο, να μάθεις σημαντικά πράγματα για τη ζωή του και την επαγγελματική του πορεία, τα όνειρά του, τους στόχους του, όπως και τις προσωπικές αποτυχίες και επιτυχίες του. Μην είσαι διεκπεραιωτικός σε αυτές τις συζητήσεις. Μέσα από αυτήν την διαδικασία θα μπουν οι βάσεις για τη μελλοντική σας επικοινωνία, μια επικοινωνία ειλικρινής χωρίς παρεξηγήσεις.
Δημιούργησε ένα παιχνίδι δημιουργικότητας “brainstorming” μαζί τους, με χρονοδιάγραμμα και στόχο την εξέλιξη κάποιου τομέα που θεωρούν ότι χρειάζεται βελτίωση. Η αναζήτηση καινοτόμων ιδεών, η έρευνα ανταγωνισμού αλλά και ο συντονισμός μεταξύ των ομάδων για μια νέα ιδέα έχει πολλαπλά οφέλη για την εταιρεία και την κουλτούρα της.
Το να δώσεις ευθύνες σε άτομα που πιθανώς δεν έχουν ακόμα τις δεξιότητες να τις αναλάβουν, προκαλεί σίγουρα συναισθήματα αβεβαιότητας και στις δύο πλευρές. Παρόλα αυτά μπορείς να κάνεις κινήσεις που θα δώσουν περισσότερη σιγουριά, όπως μία ημέρα εκπαίδευσης στον εκάστοτε εργαζόμενο, ή εβδομαδιαία personal meeting για να κάνετε tracking την πορεία του.
Είναι η στιγμή που ο εργαζόμενος θα δώσει τον καλύτερο του εαυτό! Θα διερευνήσει, θα αναλύσει, θα προτείνει την ιδέα του με ένα πλάνο δράσης, που από την δική του σκοπιά θα βελτιώσει ένα κομμάτι της εταιρείας. Μέσα από αυτήν την ευκαιρία που του έχει δοθεί, η δέσμευση του στην εταιρεία αυξάνεται, προβάλλονται οι δεξιότητες και τα ταλέντα του και η εταιρεία αντιλαμβάνεται τις δυνατότητες του που μέχρι τότε ίσως δεν είχε την ευκαιρία.
Αυτό θα βοηθήσει τον εργαζόμενο να συνειδητοποιήσει τις δυνατότητές του και να δεθεί περισσότερο με την εταιρεία και σένα, αφού θα δεις αν εν τέλει το συγκεκριμένο άτομο έχει τις δεξιότητες τις οποίες είδες σε αυτόν.
Οι εργαζόμενοι έχουν ανάγκη από την επιβράβευση προκειμένου να είναι πιο δημιουργικοί και παραγωγικοί. Η επιβράβευση είναι ευεργετική όχι μόνο για τον εργαζόμενο αλλά και για την επιχείρησή. Όταν οι εργαζόμενοι είναι δημιουργικοί, παραγωγικοί και ευχαριστημένοι, το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών ανεβαίνει κατακόρυφα.
Επενδύοντας λίγο περισσότερο σε αυτές τις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης μέσα στις εταιρείες, οι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν περισσότερα χρήματα μακροπρόθεσμα, αποφεύγοντας τη δαπανηρή προσπάθεια νέων συνεργατών, νέων προμηθευτών όπως και τα λάθη που προέρχονται από τους εργαζόμενους που χρειάζονται να αποκαταστήσουν νέες δεξιότητες. Πολλές φορές οι εργαζόμενοι είναι η πηγή για να διαμορφωθούν νέες ιδέες, μερικές από τις οποίες μπορεί να αποφέρουν σημαντικά οικονομικά οφέλη σε μια επιχείρηση.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία βελτιώνεται η συνολική τους απόδοση, κάτι που τελικά ωφελεί την επιχείρηση.
Η καλύτερη επαγγελματική εξέλιξη ενισχύεται από την επιβράβευση τόσο της αφοσίωσης τους, όσο και της συνεισφοράς των δεξιοτήτων τους στην εξέλιξη όλης της επιχείρησης.
Το Business Coaching θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τις δεξιότητές σας, να ενισχύσετε τις ικανότητές σας και να μεταμορφώσετε το επόμενο σας βήμα.